Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Доставка замовлень у відділення від 150 грн за 25 кг. Для розрахунку вартості доставки: відправка з адреси м.Київ, габарити 1 мішка 25 кг – 20/40/20 см. Замовлення надсилаються лише після 100% оплати протягом 1-2 днів. У замовленні вказуйте лише вантажне відділення!
- Україна, Київ, с. Іванковичі, Васильківський р-н, вул. Феодосійська 1
- Доставка від дверей до дверей Адресний забір або адресна доставка: - до 30 кг - 35 грн - від 30-100 кг - 120 грн - від 100-200 грн - 240 грн
- Для замовлень від 1 тони. Оптові замовлення відправляються попутними машинами. Допоможемо Вам організувати доставку на об'єкт, прорахуємо вартість доставки.
Способи оплати
- Перед оплатою уточнюйте наявність продукції на складі і актуальність ціни!
Гарантія:
Гарантія
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
● Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
● Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.